×
En del av Stockholms stad

Vid inställd föreställning eller evenemang

Önskar du byta datum eller till annat evenemang:

Du gör en ny bokning genom att:

1. Klicka på Biljetter >
2. Välj "Boka/Köp" och följ anvisningarna till betalningsalternativen dyker upp.
3. Vid betalningsalternativen väljer du "Betala med biljetter till inställd föreställning".
Följ sen anvisningarna.

Önskar du att återlösa dina biljetter:

1. Klicka på Biljetter >
2. Välj "Min bokning".
3. Ange ditt kontrollnummer och telefonnummer. Ditt kontrollnummer utgör de 7 första siffrorna i "Intern kod" (utan mellanslag) som du finner nertill på din biljett.
Följ sen anvisningarna.

Återbetalning sker endast när det gäller inställda föreställningar, annars gäller presentkort.

Önskar du byta till presentkort:

1. Klicka på Biljetter >
2. Välj presentkort för den summa som motsvarar ditt tidigare biljettköp.
3. Välj sedan betala och betalningssättet "Betala med biljetter till inställda eller kommande evenemang".
Här matar du in streckkodsnumren på dina tidigare biljetter och därefter kommer du till sidan där du kan mejla eller skriva ut dina presentkort.

Viktig information

Det kan dröja upp till 10 bankdagar innan du ser återbetalningen på ditt konto. Vänligen notera att biljetten/biljetterna skall återlösas inom 1 år efter inställd föreställning/evenemang.

Vänligen notera att biljetter/e-biljetter utfärdade av våra scenkonstombud eller skolombud återlöses av respektive ombud och inte hos biljettkassan eller kundtjänst på Kulturhuset Stadsteatern.

Eventuella övriga utlägg i samband med ditt besök såsom transport, logi och dylikt ersätts inte av Kulturhuset Stadsteatern.

Vid frågor, vänligen kontakta oss på 08-506 20 200 eller mejla till kundtjanst@kulturhusetstadsteatern.se.

Just nu har vi hög belastning på vår kundservice. Därför kan det ta lite längre tid än vanligt innan du får hjälp med ditt ärende.

Välkomna åter till Kulturhuset Stadsteatern!

Med vänliga hälsningar
Kundtjänst