Klarabiografen

André Rieu's 2024 Maastricht concert: Power of Love

André Rieu välkomnar oss tillbaka till Maastricht för sommarens konsertupplevelse i kärlekens tecken! Missa inte Power of Love, med premiär på Klarabiografen den 31 augusti.

André Rieu återvänder till det ikoniska Vrijthoftorget i Maastricht för årets efterlängtade sommarkonsert. En musikalisk fest som innehåller klassiker, populära allsånger och härliga valser som kommer få dig att vilja dansa.

Konserten ackompanjeras av hans berömda Johann Strauss-orkester och med en ensemble på ett hundratal sångare och musiker lovar vi att detta blir sensommarens stora musikhändelse!

Information:

I intilliggande Teaterbaren finns fullständiga rättigheter, allt som handlas där är tillåtet att ha med sig in i salongen under evenemanget.

Originaltitel: André Rieu's 2024 Maastricht concert: Power of Love
Genre: Konsertfilm
Språk: Engelskt tal
Undertext: Engelska
Längd: 180 min inkl 15 min paus
Produktionsland och år: Holland/Storbritannien, 2024

Insläpp 15 minuter före filmstart. Ingen reklam, filmen börjar på utsatt tid.

För frågor om biljetter och evenemang, vänligen kontakta:
kundtjanst@kulturhusetstadsteatern.se

För frågor om samarbeten och uthyrningar, vänligen kontakta:
hanna.karlsson@kulturhusetstadsteatern.se

Följ oss i sociala medier!
Facebook: facebook.com/klarabiografen
Instagram: kulturhuset_klarabiografen