Vernissage av Natalia Murobhas utställning Making History

Vår salong

OPEN CALL FÖR KONSTNÄRER.

Ställ ut din konst på Kulturhuset Stadsteaterns Galleri16x under Vällingbys stora konstutställning "Vår salong" i september.

Alla mellan 13-100 år är välkomna att söka. Konstnärer under 25 år gamla ställs ut hos Kulturhuset Stadsteatern Vällingby och resten hos våra samarrangörer. Juryn består i år av representanter från Vällingby Folkets hus, Kulturhuset Stadsteatern, Kulturskolan och Hässelby-Vällingby konstklubb. De väljer vilka verk som ska visas i utställningen.

Är du över 25 år gammal? Mer information om utställningen hittar du hos Folkets hus i Vällingby

Ansökan görs i två steg senast 5 juni
1. Fyllt i och skicka in detta formulär
2. Mejla bilder på verk samt en kortfattad information om dig själv som kommer visas i anslutning till verket. Detta mejlas till adressen: salong@vallingbyfh.se